niedziela, 17 kwietnia 2016

Piękno

Dzień dobry!





Mam na imię Karolina. Jestem piękną kobietą. Żyję w pięknym świecie.
Ty również jesteś pięknym człowiekiem i chcę, abyśmy razem obserwowali piękno w sobie i na świecie. Chcę, abyśmy z tego piękna i obfitości natury czerpali pełnymi garściami, z wdzięcznością i odwagą.

Chcę, abyśmy zatrzymali się, na 5 minut, na 10 minut, popatrzyli na siebie
w lustrze i dostrzegli nasze piękno. Piękno jest naturalne i niewymuszone, nie trzeba o nie walczyć, wystarczy je w sobie dostrzec i pielęgnować.





Slow Beauty to idea, którą realizuję w swoim życiu już od kilku lat, chociaż dopiero niedawno przyszła do mnie myśl, że tak może się ona nazywać. Oznacza dla mnie bycie piękną niespiesznie i swobodnie. Dbam o urodę naturalnie i uważnie. Stąd pojawiło się drugie określenie: mindfulness, czyli uważność wobec tego co dzieje się we mnie i wokół mnie. 

Mindful Beauty to piękno uważne i świadome. Dostrzegając piękno wszędzie wokół, przyciągamy je do siebie i odnajdujemy je w sobie. Dbanie o urodę również wymaga od nas uważności. To jest cudowny rytuał, który daje nam możliwość ukochania swojego ciała i poświęcenia sobie całej uwagi chociaż przez chwilę w ciągu dnia.

Zwolnij. Uwolnij swoje piękno. Pokochaj swoje piękno.

Zapraszam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz